Штендери

Слово «штендер» в перекладі з німецької означає «стійка» або «штатив». Це маленьке пояснення робить для нас зрозумілим основну відмінність цього виду зовнішньої реклами. 

Штендер або «мимохід» – це переносний рекламний щит, який підприємець встановлює на вулиці в безпосередній близькості (3-5 м) від магазину або фірми.
Завдання штендера – привернути увагу потенційних клієнтів, він також може виконувати навігаційну функцію.

До переваг цього виду реклами можна віднести мобільність штендера, його компактність і легкість в транспортуванні.

Зазвичай мимохід встановлюють в місцях найбільшого потоку потенційних відвідувачів. 

Яскрава картинка, інформація про проведені вами акціъ або про низькі ціни і якісні послуги, перелік пропонованих вами товарів – це далеко не повний список всіляких анонсів, які ви можете розмістити на рекламному штендері.  

Ще однією причиною того,  що штендери користуються попитом у наших клієнтів, є їх невисока вартість,тому не гайте часу та звертайтесь у Go media вже зараз.