Брендінг – це ряд заздалегідь спланованих і пов’язаних між собою заходів, які спрямовані на створення позитивного іміджу якогось бренду (на початкових етапах). Він може бути спрямований на підтримку і підвищення позицій на ринку вже існуючого бренду. Основною метою брендінгу є створення унікального, а головне – сильного образу,який може включати в себе масу різних маркетингових заходів, таких як:
позиціонування + створення унікальної торговельної пропозиції;
створення унікальних графічних і вербальних символів – назви, слогану, логотипу, корпоративного стилю;
моніторинг ринку конкурентів;
підбір носіїв, які будуть транслювати головну ідею бренду;
просування.
Просування бренду — це процес, що об’єднується однією метою — зробити вашу торгову марку улюбленою для споживачів.
Це цілісний комплекс рекламних заходів, спрямованих на те, щоб донести до споживачам ідею і переваги бренду.
Починати думати про просування торгової марки потрібно з тієї ж хвилини, коли вам в голову прийшла ідея створення нового продукту.
На початковому етапі просування, нами проводяться тестування і фокус-групи, які допомагають зрозуміти відношення споживачів до розробленого бренду. Ці знання є дуже важливими для просування на ринок торгової марки,тому не марнуйте часу та звертайтесь до Go media вже зараз,щоб ваш бренд був найкращим.